giovedì 21 aprile 2011

Coachella Music Festival

Al Coachella Music Festival ci vanno tutti, e tra questi non mancano mai le star. Vengono sfoggiati i miglio look anni '70, che da quanto abbiamo capito tutti e il nuovo look per quest'estate.
Ecco alcune delle foto dei look delle star presenti al festival. Ve ne ho risparmiate alcune che superavano troppo il limite. Naturalmente se volete "imitare" questi outfits mi consiglio di visitare il nuovo sito di H&M (a mio parere stupendo!) dove potete trovare capi simili.


-----


At the Coachella Music Festival we all go, and between the stars never fail. They sported the look '70, that from what we understand all the new look for this summer.
Here are some pictures of the look of the stars attending the festival. I've saved a few that exceeded the limit too. Of course, if you want to "imitate" these outfits I recommend to visit the new website of H & M (in my opinion amazing!) where you can find similar items.












16 commenti:

  1. My favourite Look:Dita!


    besos Chipless...Te espero en mi blog
    Dave

    RispondiElimina
  2. Ma che bel blog!Ti seguo :) Se ti va, visto che hai dato un'occhiata al mio, ricambia!
    Ah io adoro Katy Perry!
    un bacio
    Elena

    http://girlsjustwannahavestyle.blogspot.com

    RispondiElimina
  3. fantastico davvero il tuo blog.
    ..e poi..io ador0 gli anni 70 e queste foto rendono perfettamente l'idea dello stile.
    ciao cara
    baci
    www.oneredcherry.com

    RispondiElimina
  4. Thank you lady:) I'll gladly become your follower, ~ xoxo

    RispondiElimina
  5. I just adore Dita! She always look amazingly chic!!

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    RispondiElimina
  6. Ti ho dato un premio! Vieni sul mio blog...

    RispondiElimina
  7. love the post !! ur blog is amazing, we could follow each other, please follow me and tell me what do u think about my blog:
    http://fashionmusthavemaria.blogspot.com/
    I'll follow back
    kisses from Spain

    RispondiElimina
  8. I love the coachella looks this year
    So very inspirational!

    RispondiElimina

Thank you or your lovely comment!
Follow me :)


 photo copyright.jpg
envye template.